برنامه نویسی و دیگر هیچ

فضایی برایه یادگیری برنامه نویسی

برنامه نویسی و دیگر هیچ

فضایی برایه یادگیری برنامه نویسی

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵ ب.ظ

سوال امتیازی


زمان تحویل: ساعت 9 صبح سه شنبه 1 بهمن.

 

نحوه تحویل: ایمیل به alirezaei_e7@yahoo.com

یا ارسال به صورت نظر در وبلاگ

 

صورت سوال:

 

برنامه ای بنویسید که مدام از کاربر عدد گرفته زمانیکه -1 وارد شد به تعداد مجموع اعداد فرد مربع به ضلع 20 رویه هم رسم کند.

نمونه ورودی:  1   2  4  3  -1

خروجی

 

  • علیرضایی

بهمن

جبرانی

سوال امتیازی

نظرات  (۸)

  • یاسمن شمس
  • رسید به دستتون؟؟؟؟؟
  • یاسمن شمس
  • چرا جوابمو نمی دین؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    تا الان چیزی نیومده!!!
  • کیمیا یارمحمدی.کلاس ;)101
  • سلام خانوم من جواب این سوال رو نوشتم توروخدا شما هم زیاد سخت نگیرید دیگه. به جون خودم من به این نمره خعلی نیاز دارم .تازه سوالشم خعلی سخت بود. خوب با نام و یاد خدا اغاز میکنم intmain(){ int a,sum,x1=500,y1=400,x2=400,y2=200; cin>>a; for(int i=1;i<=a;i++) {while(a=1) {if(a%2!=0) sum=sum+a; for(a;a<=sum;sum++) {rectangle(x1,y1+20,x2,y2+20);}}} getch(); }
  • کیمیا یارمحمدی
  • سلام واسه من به دستتون رسید؟
    پاسخ:
    سلام. رسید ولی خیلی اشتباه داشت.
  • فرزانه-استیری
  • سلام....من این سوال رو دیر دیدم!!!میشه حلش کنم فرستم؟؟؟؟؟؟
  • farzaneh sajadpour
  • salam khanoum:)
    barname ei ke in hafte bayad mineveshtim ro neveshtam , bala va paein mire vali chap va rast hich harekati nemikone...nemidoonam bayad chikar konam:(((
    سلام خانم:)
    برنامه ی دایره که باید هی از اینور بره اونور و از اونور برگرده اینور... نمی دونم باید چیکار کنم که تکرارش کنه.فقط یه بار رفت و برگشت داره:(
    خانم تورو خدا این برنامه ی        code blocks   رو تو وبتون بزارید آخه از سایت ctalk نتوستم دانلود کنم   خیلی واجبه....................      
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی