برنامه نویسی و دیگر هیچ

فضایی برایه یادگیری برنامه نویسی

برنامه نویسی و دیگر هیچ

فضایی برایه یادگیری برنامه نویسی

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۲۲ ب.ظ

یادآوری مهم پایه اول


سلام به بچه های گل پایه اول

 

یادآوری: ارزش و تاثیر کار کلاسی و حضور کلاسی بالاترین ارزشو در تعیین نمره مستمر شما داره حتی بیشتر از میانترم!

 

برای امتحان فردا حواستون جم باشه ! نمیخوام بی دقتی ببینم!!!

 

یه عالمه موفق باشید و پر از آرامش:)

  • علیرضایی

یادآوری

مهم

پایه اول

نظرات  (۷)

سلام خانم.

خیلی استرس دارم.نمی دونم چرا انقدر امتحان نیم ترم رو بد دادم=(((

این چه قدر آرامش میده:

زمانی‌ که کد می‌نویسید فرض کنید شخصی که قرار است در
آینده از کدهای شما نگهداری کند یک دیوانه‌ی زنجیری است
که آدرس خانه‌ی شما را می‌داند! (Rick Osborne)
پاسخ:

خواهش میکنم استرس نداشته باااااااااااشید!

من میدونم که نتیجه امتحان ترمتون بهتر خواهد بود.

:)

شب هم زود بخوابیدا.

سلام خانم علیرضایی
خسته نباشید
خانم تو امتحان فردا حلقه whileهم هستش آیااا؟؟
پاسخ:
پایه اول فقط حلقه for داریم برا امتحان فردا!
سلام خانم خسته نباشید .نمیشه شما هم مثل خانم نازاری به برگه های ما یه مقداری اضافه کنید البته بر اساس کار کلاسیمون بعد خانم ببخشید از چند به بالا قبول هست
ممنون
خسته نباشید
پاسخ:

انقد به نمره میانترم فکر نکنید! کارهای کلاسی صدالبته برای من مهم تر از میانترم شماست

  • دانش آموز
  • خانم آیا سوالا اسونه؟یا سخته؟
    خیلی استرس داریم
    پاسخ:

    لطفا استرس نداشته باشیییییییییییید!

    سوالا آسون و متوسطه.

     

    مرسی از اینکه اعتماد به نفس میدین ولی من عملا دارم از بین میرم!!!!!به معنای واقعیه کلمه! 
    پاسخ:

    بدو برو بخواب از این حرفایه ناامید کننده هم نزن!

    میانترم چند شدی مگه؟

    واااای من دارم میمیرم....سری پیش سوالای اولو دومو خوب خوب جواب دادم ولی بقیه رو...ههههه...بگذریم...در جریانید که....
    میشه بگید زمان امتحان چه قدره؟؟؟؟
    چند تا سوال هس؟؟؟؟
    پاسخ:

    حدود 120 مین وقت دارید.

    6 تا سوال، خوبه؟;)

    سلام:)

    بعد از امتحان چه قدر خوبه!:دی

    ممنون!:)سوال ها خیلی آسون تر از میان ترم بود !

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی