برنامه نویسی و دیگر هیچ

فضایی برایه یادگیری برنامه نویسی

برنامه نویسی و دیگر هیچ

فضایی برایه یادگیری برنامه نویسی

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ب.ظ

یادآوری برای پایه اول

سلام به دانش آموزای خوب

امتحان 2 شنبه عملی ایه و به صورت کدنویسی .

الگوریتم های تابستون رو هم بخونید ولی رو قسمت if بیشتر از حلقه وقت بزارید. چون درس کدنویسیمون هنوز به حلقه نرسیده.

گرافیک هم فراموش نشه!!!

موفق باشید .

  • علیرضایی

نظرات  (۱۶)

سلام خانم من وقتی برنامه می نویسم همش زیرش اینو میزنه
The system cannot find the file specified
یعنی چی ؟؟؟؟؟
من باید چی کار کنم :(؟؟؟؟؟
پاسخ:

سلام.

یکی از برنامه هاتو که این خطا رو براش میده  بزار اینجا چکش کنم. گرافیک و اینا رو درست ریختی دیگه؟

  • فرزانه سجادپور
  • سلام خانم:)  خسته نباشید

    من هر کاری می کنم نمی تونم یه دستور ساده ی گرافیک بنویسم!!امروز تو سایت مدرسه نوشتم و run شد ولی تو خونه نمیشه...!:|

    پاسخ:
    سلام.
    ممنون.

    فایل های graphics.h  و libbgi.a رو کپی کردی؟ llink  ها رو که یادت نرفته؟

    سلام

    اره درست ریختم ولی همه ی برنامه هام این طوری میشه

    برنامه:

    #include<iostream.h>
    #include<conio.h>
    using nsmespacestd;
    main()
    {
    int a;

    int b:
       
    int c;

    int d;

    int e;

    int f;

    int g;

    int h;

    int i;

    cin>>a>>b>>c>>d>>e>>f>>g;

    a+b+c+d+e+f+g=h

    h/7=i

    if(i<14){
             cout>>"mashrot";
    if(i>=14){
              cout>>"ghabol";
    else(i>=17){
                cout>>"momtaz";
    getch();
    }

    الان ترتیتبش (منظورم نقطه و # هاست)

    پاسخ:
    خب کد using namespace std رو باید فاصله بدی. و else هم نباید جلوش شرط بنویسی.

    کلیت برنامه ات درسته احتمالا اشکالاتشون جزئی باشه. اگه اجرا نشد همینا که نوشتی رو بیار.

    سلام.

    بله!نمی دونم ایرادش از چیه!؟!

    پاسخ:
    عجیبه! حالا هر چی نوشتی فردا بیار ببینم!
    سلام خانوم
    برای فردا امتحان گروهیه یا نه؟

    پاسخ:
    سلام. الان نمیدونم . بستگی به وضعیت آب و هوای فردا داره:);)
  • شهید 01010101010
  • سلام.من دارم میمیرم.......
    فایلlibggi وgraphics رو کجا باید بریزیم؟؟؟؟؟؟؟ممنون..
    پاسخ:
    سلام.

    اول 3 تا نفس عمیق بکش!

    بعد برو به  جایی که برنامه dev رو نصب کردی که اکثرا درایو c هست
    بعد فایل graphics.h رو تو پوشه include کپی کن.
    فایل libbgi.a رو تو پوشه lib کپی کن.

    اگه موفق شدی که بهت تبریک میگم. اگر هم نشد که بشه فردا یا از خودم یا از بچه ها بپرس!

    الان خانم خط اول که زدم اینو میزنه...
    1 C:\Dev-Cpp\i.c iostream: No such file or directory.  C:\Dev-Cpp\Makefile.win [Build Error]  [i.o] Error 1
    این ینی چی؟اون کارایی هم که گفتید رو کردم ولی بازم....
    لفطن منو نفرین نکنید...ممنون
    خانوووووووم.جوابمو نمیدید؟من تو همون نظر قبلی مشکل دارم.هر سری خط اول ارور میده.ممنون میشم اگه جوابمو بدید.ب وبمم بسرید لفطن....
    پاسخ:
    سلاااااااااااام. مگه جواب ندادم؟؟!

    یا کدت رو بزار اینجا من ببینم مشکلش چیه یا فردا بیار ببینم.

    خانم ببخشید

    برنامه اون چهار تا لوزی رو که دادین نمی تونم لوزی کنمش با forهمش مربع می شه یعنی باید با line بکشمش!

    پاسخ:
    سلام! بله دیگه;)

    نیاز مند پاسخ سریع هستم

    چرا این برنامه ورودی نمی گیره  اصلا مشکل منطقی برنامم چیست

    #include <graphics.h>  
    #include <iostream>

    using namespace std;

    int main(int argc, char *argv[])
    {
        initwindow(1000,1000);
    int z,x,v,b;


    setcolor(8);
        rectangle(z=400,x=500,v=600,b=700);
        for(int c;c>0;c--)
        cin >>c;
        int q,w,e,r;
        q=z/2;
        w=x/2;
        e=v/2;
        r=b/2;
     rectangle(q,w,e,r);
     q/2;
     w/2;
     e/2;
     e/2;
                                                                                                                                                                                                                                                
      
        getch();
       
       
      
    }

     

     

    پاسخ:
    سلام.
    چون c داخل حلقه اصلا مقدار دهی اولیه نداره.

    خانم ببخشید برنامه code blocksنمی دونم چه جوری گرافیکش رو بالا بیارم

     شبیه مال مدرسه نیست کارباdevهم سخته چی کار کنم!

    پاسخ:
    برید پیش خانم متقی از سایت بهتون بده.
    یا از سایت ctalk.ir بپیرید.

    خانم امتحان دوشنبه که با شما کلاس داشتیم چیزی نگفتین!!

    فقط چند تا سوال دادین

    پاسخ:
    شما سوالات رو حل کنید به امتحان هم میرسیم.نگران نباشید.
    سلام خانم!این پیتزا یعنی چه؟من نفهمیدم....
    ممنانم...
    سلام خانوم جوابای میان ترم اوِّلا رو نمیذارید؟
    سلام من بلد نیستم بازی طراحی کنم حالا چیکار کنم؟
    طراحی بازی رو چیکار کنم؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی